Symbol Web
  • Főoldal
  • Szoftverfejlesztés
    • Első lépések
    • Igényeidre tervezzük
    • Nincs beruházási költség
    • Biztosítjuk az infrastruktúrát
    • Eszközfüggetlen megoldás
    • Amit nem építünk soha
  • Egyedi üzleti alkalmazások
  • Megbízhatóság
  • Rólunk
  • Kapcsolat
  • Keresés
  • Menu Menu

Amit kínálunk

Ügyfél időpont foglaló és hívószám rendszer

Minden, ügyfeleket fogadó vagy ügyfélszolgálati irodát is működtető cég szembesül az „időpontra szeretnék érkezni” problémájával. Legyen szó adminisztrációs feladatról egy okmányirodában, értékesítői megbeszélésről a központban vagy járműjavításról egy szervizben. Az ügyviteli rendszerek részben képesek saját vagy Google naptárat kezelni, de itt összetettebb feladatról van szó. Tudnunk kell az egyes eseménytípusok végrehajtási idejét, ismerni kell a feladatot (feladatsort) elvégezni jogosult személyeket, az ő munkarendjüket. Ha a naptár nem teljesen üres, akkor a tervezéshez szükséges a még szabad kapacitások pontos nyilvántartása. És egy algoritmus, ami az embereknél pontosabban „gondolkodva” beoszt egy feladatot, megtervezi annak legoptimálisabb helyét.

Az ügyfél és a szolgáltató közti rendszerek lehetnek manuálisan működtetett megoldások, ahol a szolgáltató rögzíti be kézzel az eseményt, majd erről emlékeztetőt küld az ügyfélnek. De ennél menőbb, ha az ügyfél maga foglalhat időpontot, azt módosíthatja és annak változásáról automatikus értesítést kap e-mailben, sms-ben.

Ha egy kvázi tökéletes rendszert szeretnénk építeni, akkor annak kezelnie kell a késő ügyfeleket, gyorsított munkavégzéssel a korábban tervezett ütemtervhez vissza kell találnia.Emellett támogatást kell nyújtania az ügyfél prioritás kezelésére is. Minden ügyfél egyforma, de akinek az eseménye összetettebb, aki régebb óta ügyfél vagy garanciális segítségnyújtásra érkezik, annak illik hamarabbi időpontot adni. Erre vagy külön kapacitást kell félretenni vagy a ráhagyással működő munkavégzésben kell megkeresni a még szabad, felhasználható időpontokat.

Egy rendszer mit sem érne kimutatások nélkül! Pár hónapnyi használat után érdemes megvizsgálni a tervezett végrehajtási idő és a tényleges végrehajtási idő eltérését. Ennek okát kereshetjük a dolgozókban és a munka folyamatokban egyaránt. Az ok megtalálása a vezető feladata úgy, hogy az informatikai rendszer a keze alá dolgozik.
A kimutatások, statisztikák jó alapot teremtenek olyan heurisztikus algoritmusokhoz és adatbányászati elemző mechanizmusokhoz, amelyekkel nem csak beállítható, hanem tervezhető, automatikusan beépíthető a pihenőidő, a munkavégzés ráhagyása és a váratlan eseményekre tartalékolt szabad kapacitás. Egy belül professzionálisan működő rendszer hasznát látják egyértelműen az ügyfelek. De a haszon mellett kényelmesnek is kellene lennie. Képzelje el, hogy a váróteremben az ügyfélhívó monitoron nem csak egy sorszám jelenik meg! Látható, hogy melyik pulthoz/rendelőbe/kocsiállásra melyik ügyfél lesz a következő, mikorra készüljön. Hogy gördülékeny legyen a munka!

Így segítünk

Velünk élmény dolgozni

01 Találkozó

Egy fantasztikus kávéval kezdünk az irodánkban, ahol feltérképezzük céged legapróbb folyamatait, hogy egy valóban igényeidre szabott komlex megoldást tudjunk biztosítani. Annyira kell értenünk a cégedhez, hogy holnap a CV-nket beadva azonnal munkába is állhassunk Nálad. Már a tervezési fázisban meg tudjuk mondani, hogy valamit meg lehet-e valósítani. Szakértő kollégáink azonnal választ tudnak adni arra, hogy miben merjünk gondolkozni, miről merjünk álmodni…. A teljes fejlesztési folyamat 10 naptól egészen 2-3 hónapig terjedhet az új rendszer komplexitástól függően, de a pontos időtartamot a tervezési szakasz végére már meg tudjuk Neked mondani.

02 Tervezés

Miután úgy döntesz, hogy minket választasz pillanatok alatt elvégezzük a szükséges papírmunkát és már kezdetét is veszi a  tervezési folyamat. Elsőként készítünk egy részletes leírást és véglegesítjük a határidőket, prioritásokat és egyedi extra igényeiteket a projekttel kapcsolatban.

03 Fejlesztés & Kivitelezés

A pontos rendszerterv elkészülését követően kezdetést veszi a fejlesztés. Összefogjuk a csapatot, betartatjuk a határidőket, garantáljuk a minőséget.

04 Tesztelés & Élesítés

Új rendszered egészét teszteljük, sőt az általunk fejlesztett szoftverterméket nem kell telepítened, nem kell beállítanod és ami a legfontosabb, nem kell folyamatosan felügyelned. Mi mindent megteszünk helyetted! Olyan teljesítményt adunk a kezedbe, amely túlszárnyal minden elképzeléseden. Élesítés előtt egy rövid felhasználói tréninget is biztosítunk Neked.

Kezdhetünk a kávéval?

Symbol Tech Zrt.

Név: Symbol Tech Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhely: 1046 Budapest, Vécsey Károly u. 101.

Alapítás éve: 2005
Cégjegyzékszám: 01-10-047406
Adószám: 23932247-2-41
Közösségi adószám: HU23932247

Vevőforgalmi bankszámlaszám (Unicredit): 10918001-00000079-58470000 HU89 1091 8001 0000 0079 5847 0000

Miért válassz egyedi szoftvert?

1) Igényeidre tervezzük
2) Eszközfüggetlen webes megoldás
3) Mi biztosítjuk az infrastruktúrát
4) Nincs beruházási költség

weboldalaink

www.symboltech.hu
www.symbolugyvitel.hu
www.symbolenterprise.hu
www.ekaer-feladas.hu
www.vamtarifaszam.hu
www.symbolweb.hu
www.symbolcloud.hu

Adatvédelem

Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
Adatvédelmi tájékoztató

Dokumentumok

Ügyfélszolgálati szabályzat
Letölthető dokumentumok
Általános szerződési feltételek

Copyright © 2024 - Symbol Tech Zrt.      +36 1 445 1404
  • Főoldal
  • Szoftverfejlesztés
  • Egyedi üzleti alkalmazások
  • Megbízhatóság
  • Rólunk
  • Kapcsolat
Scroll to top
  • +36 1 445 1404
  • info@symbolweb.hu